۰
سبد خرید
 ۰
    هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
۰
سبد خرید
 ۰
    هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

اسناد و مدارک درخواستی به منظور رسیدگی مالیاتی عملکرد

1 – دفاتر قانونی (روزنامه ، کل ، معین )

2 – کلیه فاکتورها و اسناد مربوط به خرید و فروش کالا و صورتحسابهای مربوط به درآمد ( صورت وضعیت تایید شده )

3 – صورت حسابهای بانکی و صورت مغایرت آنها

4 – صورت ریز سرمایه گذاری با ذکر نوع سرمایه گذاری و مشخصات آن

5 – صورت گردش مواد اولیه

6 – صورت محاسبات قیمت تمام شده کالای تولیدی و آنالیز محصولات تولید شده

7 – صورت تفکیک کالا با قید نرخ واحد و مقدار

8 – صورت ریز کامل واردات و صادرات با ذکر شماره صفحه دفتر کل

9 – کلیه اسناد و مدارک مربوط به هزینه ها

10 – صورت ریز استهلاک سنواتی به تفکیک هر سال

11 – تراز چهار ستونی دفتر کل و معین ( قبل و بعد از بستن حسابها )

12 – صورت ریز بدهکاران ، بستانکاران ، اسناد دریافتنی و پرداختنی

13 – صورت حقوق و دستمزد پرداختنی به تفکیک هر ماه با ذکر میزان مالیات مکسوره

14 – فهرست و فتوکپی کلیه قراردادهای منعقده طی سال مورد رسیدگی

15 – صورت ریز وجوه پرداختی

16 – صورتهای مالی دوره مورد رسیدگی به انضمام یادداشتهای همراه آن و گزارش حسابرسی مالی و بازرس قانونی

17 – رسید خرید و فروش های سه ماهه ارسالی به اداره اطلاعات و خدمات مالیاتی

18 – فتوکپی اظهارنامه های ( چهار دوره ) ارزش افزوده

19 – سایر اسناد و مدارک مربوط

20 – کلیه اسناد و مدارک مربوط به خرید دارائیها

21 – مستندات تغییرات در اساسنامه شخص حقوقی ( تغییر نشانی، کاهش یا افزایش سرمایه و .. ) که بوجود آمده است

22 – فتوکپی اسناد اجاره رسمی یا هر نوع قرارداد عادی اجاره

23 – هرگونه مدارکی که در تعیین مالیات عملکرد و حقوق و تکلیفی و سایر منابع مالیاتی سال مورد رسیدگی موثر باشد

24 – گردش ریز حساب صندوق و تنخواه گردان و جاری شرکا یا سهامداران

25 – گردش ریز حساب بستانکاران تجاری یا حسابهای پرداختنی تجاری به تفکیک هر مشتری

26 – گردش ریز حساب تعدیلات سنواتی یا سود و زیان انباشته

27 – گردش ریز حساب دارایی های ثابت

28 – گردش ریز حساب هزینه حقوق و هزینه اجاره و مالیات حقو پرداختنی

29 – گردش ریز حساب خرید یا سفارشات خارجی